06.10.09

Jauna ziņa - atjaunots

Blogger.com mana blogspot.com lapā atjaunoja labā aukšējā stūrī "jauna ziņa"
Bija kādu laiku šito aizvākuši! (papildināts - tas tikai ir uz mana ASUS EEE PC701, kur izšķirtspēja ir 800x480, uzliku 900x540-nestandart, un brīnos)

Ko šodien padarīt! It kā neko nedaru, aizbraukšu ar riteni, kādi 16km, uz Kapsēdes lauku mājām, pie radiem. Tur "mazais" Guntis taisa autiņus, un savā laikā raļļoja, tagad dēls Ingus brien tēva pēdās, man jau laikam tad bija jākļūst par pažarnieku (ugundzēsēju), un pēc tam par inženieri. Tad aiziet sēnēs! Tad piedzerties - "kvasu"! Un vakarā aiziet uz Fontēnu paskatīties striptīzu, un varbūt dubļu cīņas būs! Un kad pārnākšu mājās, beidzot ķeršos pie datora remonta! Un ja nesanāks izmetīšu pa ceturtā stāva loga, un paskatīšos un nofilmēšu kā uz to reaģē pašvaldības policija, kas tagad man te ir blakus mājā! Ja es pusi, kaut izdarīšu, būs laba diena!

Tagad dzeršu otru kafiju!

Papildināts 8okt.: ar riteni aizbraucu uz Kapsēdi uz Valteru mājām un atpakaļ pa diviem mazliet savādākiem maršrutiem, ko mazliet piefiksēju uz video, bet tā kā internets man te ir pa lēnu - video rīt! "kvasil" Bauskas alu ko vakarā atnesa ciemiņš, tā kā uz Fontēnu šovu netiku. Bet datorus, divus, pārinstalēju mēness gaismā, tas bija jāsaprot - pa nakti. Vajadzēt pieķerties ar lodāmuru - trešajam, mazliet paspīdzināt.

Nav komentāru: