20.10.10

001 un 019

001 Бедини. Энергия из вакуума
019 Авто на воде
Šīs ziņas etiķetes: brīvā enerģija

Tas ir tas ko pētu šais pāris dienās. Bedīni patstāvīgā motor - ģeneratora (torsionā) man viss skaidrs. Tas strādā, jo var desmitkāršot(amatieris) vai simtkāršot(meistars) akumulatora (svina) kapacitāti, gandrīz kā ar ledusskapi - iegūsti četras reizes vairāk jaudas. Es pat izdomāju, ka varētu tādu Bedini motoru izveidot no tā paša riteņa, un paaugstināt riteņbraucēja jaudas kapacitāti desmit reizes.

Tad es ieraudzīju šo, un draugs apsolīja atnest litru petrolejas dīzeļa un benzīna manai mini eksperimentam. Tas taču jāpārbauda! Labāk mirkļa kauns to "uzprasot" (mēģinot), nekā mūžīgs kauns to "nezinot" (ne jau vienmēr gribas zināt). Tā saka šķībacainie - sakāmvārds.

Auto uz ūdens! Par elektrolīzi zinu sen, no gadiem četriem. Ap astoņiem es regulāri mājās taisīju eksperimentus, ar 220V maiņstrāvu. Vienīgais eksperiments ko vēl tagad atceros, bija baigā drāts čupa - piramīda, konzervu bundža un svina gabals (jūras makšķeres gruntenei). Alvotā zivju bundža bija nemazgāta ar eļļas paliekām, uz kaut kāda izalatora - varbūt plasmasa vai kartons bija uzlikts svina gabals, uz kaut kā bija uztīta reta spole no atkailināta vara vada, bet elektrolīts ūdens 200ml + NaCl 1g .. 5g + visādas lētās tabletes ko varēju atrast aptieciņā (aktīvā ogle). Visu šo pieslēdzu pie 220V un viss sāka vārīties, bet pēc 10min process apstājās. Es bēru sāli (NaCl) bet nekas nenotika. Visu izārdīju, un secināju ka uz bundžas ir "uzaudzēts" izalators - politlēna plēves izskatā. Turpmāko dienas daļu šo plēvi testēju, stiepu - maz stiepās, ņurcīju (buzrīju, locīju) - maz locījās, sildīju uz uguns - nestiepās, dedzināju - slikti dega, līdz visu piebeidzu - kad attapos ka vajadzēja ko saglabāt. Mēģināju eksperimentu atkārtot - bet nesekmīgi, jo nebija vairs tā "orģinālā" eļļa - izmantoju cepamo eļļu un taukus. Man bija sajūta ka kaut ko esmu pazaudējis, un sajūtas pat pēc 30 gadiem nav mainījušās.

Nu kas sakāms par auto H2O (ūdens) izmantošanu. Ir trīs varianti:
1) ūdens - elektrobaterija (nezināju),
2) elektrolīze - ar frekvenci vai pat rezonansfrekvenci, un to (HO) izmantošanu iekšdedzes dzinējā (visu vai uz pusi uz benzīna)
3) vai eletropārveidotājā (tad vajadzīgs tīrs O2 un H2 atsevišķi) un tad uz elektrodzinēju

Es paliku pie otrā, jo to var ieviest micro ražošanā (1 ... 10 personas). Visas shēmas pētot secināju, ka visas taisa rezonanses iekārtas ar zemu lietderības koificientu (koeficientu - man laikam patīk krieviskais variants) jo strādā līdz 100Mhz, un rezonanse uz miniāliem 6,8Ghz neviena nevelk. Un iepazinos ar rezonanses ķīmiju (nekad nebiju pētījis) - Ковалентный радиус = Covalent radius = Kovalentais rādiuss - eksperimentos iegūtās vērtības - tāpēc bez saspringuma:
H = 32pm ___________________31,25GHz
H2 = 32+32 = 64pm (74pm H-H) ___15,625Ghz (13,513...)
O = 63pm (148pm 0-0) __________15,837Ghz (6,756...)
O2 = 57+57 = 114pm (121pm O=O) __8,771Ghz (8,264...)
OH = 63+32 = 95pm (95,84pm) _____10,526Ghz (10,434...)
O2H = 64+32 = 96pm (127pm) _____ 10,41666GHz (7,874Ghz)
Atomi un to savienojumi ir no 61pm līdz 520pm (1,923Ghz)
1pm = 1x10-12m(metri) = 1Thz = 1000Ghz --- bondlength
1000pm = 1nm = 1Ghz (gigaherci)

Vienīgā lieta kur var iegūt tādu frekvenci (Ghz) un jaudu (pāris Kw) ir mikroviļņu krāsns magnetrons (магнетрон - magnetron).
микроволновая печь = Microwave oven

Viļņvada (elektromagnētisms)
X frekvenču joslas - tā kas ir vajadzīga
Bet var ar diviem C un Ku!!!
Ūdens un Mikroviļņu krāsnis - tabulas!
Varbūt ne automobilim, bet metāla (tērauda, seifu) griešanai var noderēt! Vai kāds var uztaisīt dāmu somiņā ieliekamu seifu attaisāmo iekārtu? Varbūt ka var!

Papildināts: varētu ūdeni H2O sdalīt ar Benini motora palīdzību, varētu būt labs efekts :)

Nav komentāru: