05.10.10

Pelējums

Aplūkoju dokumentālo filmu Д/ф "Плесень" (1) (2) (3) (Pelējums, Mold) un apstiprinājās sen man izveidojies viedoklis: "Bailes rada nāvi". Ja gribi būt vesels - tad iemīlies un nestreso (nebaidies), un tad jebkura slimība atkāpsies. Tāpēc nekad nepavienu negvelžu muļķības, neklausos tenkas un mēdzu būt "pohujists", jo gribu būt vesels. Bija man gadījums, desmit gadus atpakaļ no kā tas viss sākas, kad pazaudēju savus cietā diska datus (HDD), nobira NTFS, un es laikam nepareizi rīkojoties pazaudēju visu. Nākamās divas nedēļas es slikti jutos un sāpēja vēders, bet draugs Juris Kučinskis man jautā: "Vai pirms tam nekas nav noticis", es: "Jā ...". Un tad mani apgaismoja un man pieleca nelaimes sākums, es šo bēdu paliku zem akmeņa, kā dziesmā - aizmirsu - un man tā rādās, tik precīzi neatceros, jau pēc pāris stundām bija baigi labi - izveseļojos. Tāpēc visiem novēlu - NEBAIDĪTIES!

Nav komentāru: