02.05.09

1 maija ballīte Fontēnā

Bij jau 23.00, un nolēmu doties uz "Fontaine palace". Mans melnais kaķis gāja līdzi pus ceļu, kādu KM, kamēr neieraudzīja pāri ceļam lielu sunīti. Nu ja būtu bijis ar kaķi, man nebūtu jāmaksā 2Ls, atskaitīšu no ēdiena. Visiem kam "ar dress code par brīvu", bet bija, būtu zinājis būtu uzvilcis savu sarkano kreklu ar izšuvumie un tamborējumiem, nu vienvārdsakot "ar neko neizceltos". Bija atvērts tikai pagrabs, vēl tikai, bet programmu neizlasot, jau gribēju tīties prom. Bet jau trīs soļus izejot ārā pārdomāju, eju atpakaļ tērēt naudu tālāk. Nopērku alu, sēžu viens, tautas ka biezs, un viens mīļumiņš saka: ''ko, sēdi viens! ... un tāds nosauļojies", bet es kaut ko atrunājos. Skaidrs, alu pat nepaspēju iemalkot, atverās "augša" tieši 24.00, vēlu, bet man vienalga prieks ka kaut kas notiks. Kas būs, nezinu! Ņemu programmu, lasu, vienalga "ku-kū". Nu kad parādījās zēni pižikos un baltos apakškreklos, kādus divus gadus atpakaļ meklēju, bet neatradu, visu sapratu - "krievu pļeskas". Klasiski KINO kāzu muzikanti no SanktPēterburgas - Ļeņingradas. Spēlēja atpazīstamas skaņas mikslīšus un daudzi dejoja tautiskās dejas, un tas notika 00.30 ar latvisku ievadu un sveicienu darbļaužu svētkos "1.maijā", kaut bija jau otrais. Cepuri nost, ja pirmo reizi Latvijā, bet zina jau 50 vārdus un dažus sakarīgus teikumus, bet "krievu šovinisms" spiežas cauri. Skaisti - "bil u babuški seriņkij kozļik" - un arī kāda armēņu un indiešu, bet stils no tā dikti nemainījās, un jā, varēja nopirkt tiko izdoto albumu pa "piečuku", tā pateica pats krievs "tīrā latviešu tekstā". Nu skaisti! Maz bij krievu, arī skaisti!

GRUPA: "ADAM'S FAMILY + отава Ё" - krievu folkroks vai folkpop

Nu ejot mājās es kaķi savācu, pasaucu, no tās pašas vietas kur palika, un lepni gāja man blakus, kādiem desmit kaķiem ar "līku muguru" garām. Tomēr kaķis ir parazīts - šmurgulis!

Nav komentāru: