05.05.09

Virtuālie draugi sēž aknās

Viena paziņa izslēdza sevi no "draugiem.lv", jo apnika, un saviem 300 draugiem izsūtīja vēstuli:
sveiks, Draugs! mana dzīve mainās. Raibu raibie ...
Daiga Dātava
sveiks, Draugs! mana dzīve mainās. ... Patricilla ... un tādā garā.

Cerams piedos par vēstules apgaismošanu, bet slēgtajā "draugiem.lv" komūnā tā pazudīs. Es pats daudzas reizes, daudzas lietas esmu ar cirvi nocirtis. Piemēram: aktīvi internetu nelietojo no 2003 augsta līdz 2007 janvārim. Šai laikā apskatījos nedēļā e-pastu un kādas ziņas ne mājās, ne pie draugiem, bet datorsalonā. Ir jauki pēc kāda laika atgriesties, ja pirms tam filmas kačāju pa FTP, tad tagad pa Torrent, ja E-pasts bija 10Mb, tad tagad 1000Mb, ja toreiz pa hostu 10Ls mēnesī, tad tagad BLOGS pa FREE.

Daigu pazīstu jau sen, jau no "kluba 415" laikiem. "Klubs415" bija un sava būtībā izbija (nobeidzās).

Papildināts 6. maijs: pazvanīja Daiga, kuru kādus 6 gadus neesmu redzējis, un paīsināju rakstu, jo varbtūt man nav mēra sajūtas. Pie draugiem jāiet ciemos!

Nav komentāru: