24.05.09

Error 404 - Nekas netika atrasts

Kirils


Uzlauzt lapas daudzi prot, bet neievietot savu spam servisu topa pirmajā vieta – retais.
Tava pretvalstiskā reklāma lapā ir slāviska.
Tevi es izņemu, bloķēju no visiem saviem kontaktiem. Mani neinteresē t(mazais t)avs viedoklis.
Vēlētos, lai tu turpmāk man neuzbāztos ar savam infantilajām idejām.
Vēlos, lai Valsts psihiatri novērtētu tavu veselību.
Nu, neesmu es gejs! Neesmu! Liec man mieru!

RiKils 2009.

Bet šitas gabals man tīri patīk :)

Puisīsš.

Posted in +halt Tagged: idiotu bars, Kirils, kirils solovjovs, lameri

Secinājums: tā dažreiz gadā, ka RSS nolasa ziņu, bet serveris tu-tū
Varbūt vainīga iepriekšējā diena:

Talvisota – Cik urlas?


Ziemas karš – Vikipēdija
Winter War – Wikipedia, the free encyclopedia
Talvisota – Wikipedia
Winterkrieg – Wikipedia

Posted in +halt Tagged: Talvisota, Winter War, Winterkrieg, Ziemas karš

Nav komentāru: