08.05.09

Kā man sanāca pacept


Es nolēmu iemūžināt vakariņu pagatavošanu, bet nesanāca tomēr tik gludi.
Pagatavoju ceptus vareņikus(vārāmie pīrādziņi) ar sautētiem kāpostiem un ar plaušām ("Zemnieku gaumē" - kas kādreiz bija lēti), plus sīpoli un plus skābais krējums.
Kad sāku gatavot, man saplīsa elektroplītiņa, bļin, un es sataisīju un pabeidzu gatavot. Nekas aizraujoš!

Un ja labi ieskatās sākumā, webkamera (10 gadus veca - creative ct6840) uzrāda kaut kādu papildu efektu (zilu blāzmu vai auru) no karstuma vai vēl kaut kā. Varbūt ķīnieši zog enerģiju, un es domāju: "kāpēc tik lēni silda." Efekts kā NLO! Varbūt var izmantot kādu safabricējuma ražošanai vai atklāšanai :P Tieši, es te nedēļu pētu citu enerģiju - magnēti, Teslas ģeneratori un vēl daudz īpatnēju enerģiju veidi.

Kaut kas nav ar video?! ... ielikšu YOTUBē ... vainīgs interneta ātrums, bet izdomāju vēl piefiksēt šo "efektu - NLO"

1 komentārs:

Aigars teica...

Par to cepšanu super sižets. Turpini to darīt!