06.02.09

Laža, ko es pieļāvu

Veidojot katalodziņu, pieļāvu lažu, kuru vienkārši neievēroju, jo steidzības dēļ neizprintēju. Būtu izprintējis, būtu ievērojis. Tā nu sanācis, ka 15 gadupoligrāfijas darbībā, es neesmu redzējis nevienu pareizu logotipu, visi ir "čerez žopu". Es jau zināju ka "Liepājas speciālās ekonomiskās zonas" logotips ir vizuāli "nu tā, saiģot", bet tehniski "laža".
Tā kā nekad nebija to devis manīt, es nepapūlējos un stundu neveltīju lai pārtaisītu.
Bet līdz vienai reizei ...
Logo taisīts Corel12, bet ši katalogā izmēģināju Corel14 (X4), kur tā "viss sāls" notika. Demonstrācija:

Orģināls corel12 logotips, bet nelaimi ka taisīts kā "outline"



Tāds ir ar corel12 => PDF =>corel+outline, viss it kā vēl derētu.



Tāds ir corel12 logo (šis outline), kad atver ar corel14. Nu tā ... nepamanīju, acis pierod, tāpēc ir vajadzīgs korektors - cilvēks un izprintēšana.



Tas ir corel14 => PDF => corel+outline, PDF veidošna ir korektāka, bet jāņem vērā ka visi "sakainie" logo būs jāpārtaisa, ko es nezināju.

Bet šodien jāiet uz muzeju plkst16.00 uz izstādi "Liepājas marīna'08" un būs jāskaidrojas un jāpiedzeras. Katalogs tika atvests uz Liepāju jau 3 dienas atpakaļ, bet vēl neesmu redzējis. Labi ka tas ir mākslinieku katalogs, logo ir "mākslinieciskāks", bet tad jau redzēs. Kaut pēdējo lpp es vēl laboju kļūdu, nākamā dienā pēc kataloga nosūtīšanas, es vienalga neievēroju. Tas ir tāpat kad zīmē jau mēnesi, bet neredz ka viena kāja vai acs ir škība vai garāka, un kamēr skolotājs vai kursa biedrs neparāda, tu neredz. Dzīves patiesība.

Nav komentāru: